Het Parool valt weer in de prijzen
Het Parool is wederom verkozen tot de top-3 van The World’s Best-Designed Newspapers.
De Society for News Design heeft de "World’s Best-Designed™ Newspapers" gekozen. En voor het tweede jaar in successie valt het Parool in de prijzen. Samen met The New York Times en het Duitse Die Zeit vormt het de mondiale top-3 volgens de jury.
Abonnement | Periode | Prijs | Korting | |
---|---|---|---|---|
Compleet | 4 weken | €4,00 | 91% | Bestel |
Compleet | 1 jaar | €7,50 p/w | 31% | Bestel |
Compleet | 2 jaar | €7,00 p/w | 35% | Bestel |
Compleet | 3 jaar | €6,50 p/w | 40% | Bestel |
Bestel of vergelijk bovenstaande abonnementen met die van andere landelijke kranten.
De jury noemde Het Parool "a rollicking journey through the Netherlands". Wij moesten "rollicking" even opzoeken en kwamen uit op "prettig" - wat nu niet zo heel spectaculair klinkt, maar je zou het juist voor een krant kunnen zien als een groot compliment.
De jury roemde vooral het gebruik van lettertypen, de paginaindeling en de opbouw van de gehele krant. De consistente opbouw maakt de krant uitermate prettig (hier is het woord weer) leesbaar. Nieuws en achtergronden staan in de juiste verhouding en volgorde. En het wekelijkse magazine is een sterke toevoeging op het dagelijkse nieuws in een prachtige uitvoering met veel aandacht voor fotografie. Aldus de Amerikaanse jury.
"What a joy it must be to have Het Parool as your daily news source."