Boerderij abonnementen

Kies voor een Boerderij abonnement met tot 10% korting op de winkelprijs. Hét vakblad voor alle trends en ontwikkelingen in de agrarische wereld.

Bij een compleet abonnement is inbegrepen:

het weekblad op papier thuisbezorgd
het digitale weekblad online en in de app
1 vakeditie
onbeperkt toegang tot Boerderij.nl
gepersonaliseerde nieuwsbrieven
toegang tot Boerderij Markt


€575,88 635,88
1 jaar weekblad + website
10% korting

Website

Bij een "Website abonnement" is inbegrepen:

onbeperkt toegang tot Boerderij.nl
gepersonaliseerde nieuwsbrieven
toegang tot Boerderij Markt

€143,88 191,88
1 jaar website
25% korting

Laatste reviews

  • GHL

handig klein formaat

  • Sjoerd

Noodzakelijk om bij te blijven. Aardig om over andere boeren in andere gebieden en sectoren te lezen.

Boerderij Klantenservice

Neem voor vragen en opmerkingen over lopende abonnement direct contact op met de uitgever van Boerderij. Dit betreft bijvoorbeeld het stopzetten of opzeggen van een abonnement, betalingen (cq. incasso's) en het doorgeven van verhuizingen en bezorgklachten.

De contactgegevens voor Boerderij:

De klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.

Mocht onverhoopt uw weekblad niet (of zijn beschadigd) zijn bezorgd, geeft u de bezorgklacht dan zo snel mogelijk door aan de Klantenservice Misset Uitgeverij via klantenservice@misset.com. U kunt ook tijdens kantooruren bellen met 0314-358358.

Als u het vakblad (tijdelijk) elders wil laten bezorgen, geef het nieuwe adres en de ingangsdatum dan door aan de Klantenservice Misset Uitgeverij via klantenservice@misset.com. U kunt ook tijdens kantooruren bellen met 0314-358358.

Als u uw abonnement op Boerderij wil opzeggen, neemt u contact op met Klantenservice Misset Uitgeverij via klantenservice@misset.com. U kunt ook tijdens kantooruren bellen met 0314-358358.

Mocht de vraag of opmerking een bestelling via Abonnement.nl betreffen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.